tisdag 14 september 2010

En helhjärtad kamp


Deltagit i valrörelsearbetet på flera olika sätt under de senaste dagarna. I eftermiddag fick jag hjälp att lasta bilen full av fruktpåsar inför morgonens utdelning vid US. Därefter deltog jag en stund i flygbladsutdelning med S-kvinnor vid Resecentrum och avslutningsvis var jag med vid dörrknackningen i Skäggetorp.

När jag än jag kommer till valcentret, valstugan eller samlingsplatser för våra aktiviteter så möts jag av hjälpsamma händer, uppmuntrande ord, eftertänksamma funderingar och en helhjärtad kamp för att nå ett bra valresultat. Idag ett särskilt tack till Nicke Bremer och Anna-Lena Sörenson och i förra veckan till Eva Joelsson (mittenbilden) för hjälp och trevliga samtal. Känner mig glad och stolt över att få vara en del i detta sammanhang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar