torsdag 9 december 2010

Mitt tack till Mona Sahlin

Idag skickade Mona Sahlin en hälsning till alla sina fans genom Youtube. Det värmde att höra henne prata direkt till mig och hennes många andra fans. När jag tittar igenom min blogg så ser jag att minst sex av mina inlägg direkt handlat om Mona Sahlin. Mitt tack till Mona vill jag göra genom att återge några rader från dessa inlägg:

"Förlorar vi valet beror det inte på vad Mona Sahlin har sagt utan på att man inte lyssnat på vad hon har sagt. Jag minns fortfarande också hennes lysande tal på Stora Torget i Linköping för någon vecka sedan med värme. Så stolt jag är över vår partiledare Mona Sahlin, så stolt jag är över alla mina partivänner och att få representera vårt parti." (Från "Mona Sahlin i Linköping" 8/9).

"Jag är en stor beundrare av Mona Sahlin för hennes kunskap, mod och styrka och hoppas hon snart får ett nytt arbete där man bättre förstår att uppskatta alla hennes kvaliteter. Jag kommer att sakna henne som partiledare och allt annat som hon för mig står för. (Från "Mona Sahlins tal till Förtroenderådet" 6/12).

Här är länkar till mina inlägg om Mona Sahlin i sin helhet.
Mona Sahlins tal till förtroenderådet
Mona Sahlin i Linköping
Hur jämställt är Sverige egentligen?
Medias påverkan på valet
Valdagen är äntligen här!

Ett varmt tack till dig Mona för att jag fått förmånen att ha dig som vår partiledare under mina första fyra år som medlem i Socialdemokraterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar